Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nasz Dom” w Rudzie Śląskiej ul. Kłodnicka 97 zaprasza do składania ofert w trybie: Konkursu ofert z negocjacjami na wykonanie robót remontowych, inwestycyjnych oraz usługowych w 2025 i w I kwartale 2026 roku w podanych niżej rodzajach:
• roboty dekarsko-blacharskie + roboty awaryjne,
• roboty elektryczne i odgromowe,
• roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, C.O. i gazowe,
• wymiana stolarki okiennej na PCV z nawiewnikami okiennymi,
• drobne roboty elewacyjne przy użyciu sprzętu alpinistycznego,
• usługi projektowe i inżynierskie,
• roboty drogowe i brukarskie (według potrzeb),
• przeglądy budowlane,
• remont instalacji wentylacji mechanicznej,
• budowa przyłącza wodociągowego i przebudowa zestawów wodomierzowych,
• remont instalacji elektrycznej,
• wycinka i nasadzenie drzew lub krzewów.
Oferty pisemne na poszczególne rodzaje robót należy złożyć w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Konkurs ofert z negocjacjami ”Wykonanie robót remontowych, inwestycyjnych oraz usługowych w budynkach i obiektach administrowanych przez Górniczą Spółdzielnię Mieszkaniową „Nasz Dom” Ruda Śląska w 2025r. i w I kwartale 2026r. –………….. (rodzaj robót)…………………. – nie otwierać. Oferty należy dostarczyć osobiście do siedziby Zarządu Spółdzielni do pokoju nr 113 lub za pośrednictwem poczty na adres GSM „Nasz Dom” w Rudzie Śląskiej w nieprzekraczalnym terminie do 24.01.2025r. do godz. 14:00
W opisanej jak wyżej kopercie powinny znajdować się zamknięte, opieczętowane i opisane odrębne koperty zawierające:
A) Koperta (nr 1) z opisem „część formalno-prawna” (zawierająca informacje, dokumenty, zaświadczenia oraz podpisany, odpowiedni wzór umowy – zał. Nr 1, zał. Nr 2, zał. Nr 3, lub zał. Nr 4) do specyfikacji przetargowej w zależności od rodzaju wybranych robót.
B) Koperta (nr 2) z opisem „część finansowa”, w której należy umieścić wypełnione stosowne tabele w zależności od wybranych przez oferenta rodzajów robót.
Specyfikacja Przetargowa do pobrania w Dziale Technicznym GSM „Nasz Dom” w pokoju nr 101, 120 w cenie 150,00 zł netto (184,50 zł brutto), płatność na rachunek BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 60 1750 0012 0000 0000 3410 7327 z dopiskiem „Konkurs ofert - specyfikacja”.
Zarząd Spółdzielni zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Wszelkie informacje na temat przetargu można uzyskać w siedzibie Spółdzielni pok. nr 101, 120 lub pod numerem telefonu (32) 243 25 65 wew. 46, 26, 31, 34.